2011年1月31日 星期一

2010-2011 又咩大事回顧

無野好講...
2011都過左成個月...
今年變左...一改以往風格 (風格...有過咩 -o-)
今年沒有好緊張的在2010年12月31日寫低曬啲'回望過去 展望將來'
換來的只有...一片空白!

試問自己咁多年以來
所有水蛇春咁長的目標..有邊樣做到?
有既.....個啲唔洗落咩功夫個啲...遲早都發生個啲囉..

曾幾何時...我的願望清單包辦頭幾名都係...
1. 嫁個有型靚仔有錢又愛我一生一世的男人!
2. 減肥! 我要有模特兒的身型!
3.豪玩豪嘆豪食全世界
4.攞諾貝爾獎和平獎 /奧斯卡金像獎
5.世界和平 停止紛爭

哈....今年我放棄了...
聽過一個故事...

從前有一個好窮的農夫每日都到教堂祈禱
: 上帝呀..求你給我中一次六合彩!
年年月月日日都祈求同一樣的願望..
終於有一日上帝不耐煩的對農夫說
: 大佬呀..咁你都要去買張六合彩架! (當然上帝既語氣唔會係咁啦..)

目標會照舊既...
但同樣地... 行動最重要

今年目標只有一個!
盡做 不放開!