2010年5月26日 星期三

半隻腳踩入雜誌界


一直夢寐以求的工作
總算掹車邊踩到下...
雖然唔係咩大機構
但就係咁先可以接觸到多層面的工作..
已經好感恩 :))))

我要加油呀<<<<<


2010年5月15日 星期六

處女下筆

第一次正式傾稿落筆撰文
比想像中難呢
點寫都好像...一Pat屎 -o-

確要進補一下
要買多本寫作字典好了
終於有藉口可以請教一下Dr. Yau 了..
哈哈..誰說我沒機心!

2010年5月3日 星期一

忙什麼


我在忙什麼?
是忙碌又是充實
是緊張又是期待
是壓力又是動力

距離學期完畢尚有十天時間
就像 J同學一樣 要盡力 加油
FYP I LOVE U!