2011年12月28日 星期三

2012 如常

2012 會末日嗎?
God knows.

什麼2011回顧 是要檢討的
那些2012展望 是要計劃的

新一年 如常 盡力 進步

2011年12月19日 星期一

我不是港女吧!

是什麼原因
讓我 在你面前 成為一個橫蠻無理的小賤人?

我看是可怕
你說是可愛

是港女的錯
還是
港男的犯賤?

Yes.
Love is Blind.

2011年12月2日 星期五

良心企業



<就係唔幫襯地產商> by 龐一鳴

There must be something we can do!

正確理念 總會有人支持

2011年6月19日 星期日

人性不用考驗

要麼信
要麼逃

因為後果 你負擔不起

2011年5月1日 星期日

世界

最近迷上微博..見到這張圖片..
驚嘆...是真的嗎? 是真的嗎?

2011年2月2日 星期三

生活不由人

雖然我知'新精頭'唔應該講埋啲負面野..
但係我而家呢個monent真係要爆...

爆Q爆馬咩...咩火都無..
年青人最有的'勁' 都吹熄曬...

只慨嘆
生死已不由我
生活更不由我
自由已失去
只可無奈接受

不抱怨 只怪自己
只怪自己

妄想一步登天
妄想一切順利

只想與 駱駝暢泳
大樹共舞
蝴蝶唱歌

一切妄想

2011年2月1日 星期二

你是我的垃圾



年28清了好幾年的大掃除...

將所有書呀..筆記呀...一次過清走...


我鍾意儲埋啲野唔捨得掉..哈哈

以為自己有用

以為會再睇番

以為個啲係寶


...原來回憶都有Quota

什麼值得收藏

什麼不屑一顧


應如何選擇?


2011年1月31日 星期一

2010-2011 又咩大事回顧

無野好講...
2011都過左成個月...
今年變左...一改以往風格 (風格...有過咩 -o-)
今年沒有好緊張的在2010年12月31日寫低曬啲'回望過去 展望將來'
換來的只有...一片空白!

試問自己咁多年以來
所有水蛇春咁長的目標..有邊樣做到?
有既.....個啲唔洗落咩功夫個啲...遲早都發生個啲囉..

曾幾何時...我的願望清單包辦頭幾名都係...
1. 嫁個有型靚仔有錢又愛我一生一世的男人!
2. 減肥! 我要有模特兒的身型!
3.豪玩豪嘆豪食全世界
4.攞諾貝爾獎和平獎 /奧斯卡金像獎
5.世界和平 停止紛爭

哈....今年我放棄了...
聽過一個故事...

從前有一個好窮的農夫每日都到教堂祈禱
: 上帝呀..求你給我中一次六合彩!
年年月月日日都祈求同一樣的願望..
終於有一日上帝不耐煩的對農夫說
: 大佬呀..咁你都要去買張六合彩架! (當然上帝既語氣唔會係咁啦..)

目標會照舊既...
但同樣地... 行動最重要

今年目標只有一個!
盡做 不放開!