Le chitchat
2010年12月26日 星期日
平凡是福還是Hea?
有人說知足常樂 平凡是福
真的嗎?
又有人說努力向上 力爭上游
做人有野心是錯的嗎?
其實沒有抵觸...
做唔到 只不過係.....懶!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言