2010年12月26日 星期日

平凡是福還是Hea?

有人說知足常樂 平凡是福
真的嗎?

又有人說努力向上 力爭上游
做人有野心是錯的嗎?


其實沒有抵觸...

做唔到 只不過係.....懶!

沒有留言:

張貼留言