Le chitchat
2011年2月2日 星期三
生活不由人
雖然我知'新精頭'唔應該講埋啲負面野..
但係我而家呢個monent真係要爆...
爆Q爆馬咩...咩火都無..
年青人最有的'勁' 都吹熄曬...
只慨嘆
生死已不由我
生活更不由我
自由已失去
只可無奈接受
不抱怨 只怪自己
只怪自己
妄想一步登天
妄想一切順利
只想與 駱駝暢泳
大樹共舞
蝴蝶唱歌
一切妄想
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言