2011年2月2日 星期三

生活不由人

雖然我知'新精頭'唔應該講埋啲負面野..
但係我而家呢個monent真係要爆...

爆Q爆馬咩...咩火都無..
年青人最有的'勁' 都吹熄曬...

只慨嘆
生死已不由我
生活更不由我
自由已失去
只可無奈接受

不抱怨 只怪自己
只怪自己

妄想一步登天
妄想一切順利

只想與 駱駝暢泳
大樹共舞
蝴蝶唱歌

一切妄想

沒有留言:

張貼留言