Le chitchat
2011年2月1日 星期二
你是我的垃圾
年28清了好幾年的大掃除...
將所有書呀..筆記呀...一次過清走...
我鍾意儲埋啲野唔捨得掉..哈哈
以為自己有用
以為會再睇番
以為個啲係寶
...原來回憶都有Quota
什麼值得收藏
什麼不屑一顧
應如何選擇?
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言