Le chitchat
2012年3月7日 星期三
一個人旅行
記得高中時候的我 已經嚷著要環遊世界 當上旅遊記者
記者 總叫當上半個
世界 還未遊完
一個人旅行倒是想試試
要實行 總是太多顧慮...
哈哈 原來我好細膽 真係咁細膽
講就容易 做就難
好驚一個人黑媽媽 好驚一個人無得食好多野
好驚一個人要自拍 好驚一個人無人同我講野
我諗起就驚啦! (唐英年's tone )
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言