2012年3月7日 星期三

一個人旅行

記得高中時候的我 已經嚷著要環遊世界 當上旅遊記者

記者 總叫當上半個
世界 還未遊完


一個人旅行倒是想試試


要實行 總是太多顧慮...


哈哈 原來我好細膽 真係咁細膽

講就容易 做就難

好驚一個人黑媽媽 好驚一個人無得食好多野

好驚一個人要自拍 好驚一個人無人同我講野


我諗起就驚啦! (唐英年's tone )



沒有留言:

張貼留言