Le chitchat
2010年5月26日 星期三
半隻腳踩入雜誌界
一直夢寐以求的工作
總算掹車邊踩到下...
雖然唔係咩大機構
但就係咁先可以接觸到多層面的工作..
已經好感恩 :))))
我要加油呀<<<<<
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言