Le chitchat
2010年6月5日 星期六
Skechers shape ups
之前Reebok 的Easy Tone已經好想要..
不過基於個鞋款不太美觀
還是不捨得掏出大拿拿$700買下
而家又有Skechers 的 Shape ups..
嗯! 真係有得諗呀..
雖然外型都係一般..
但為了只要行下路就能擁有一身健美的線條..
我會認真考慮下
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言